Almost ready!

11 maart 2016 - Leiden, Nederland

Hallo allemaal!

Volgende week vrijdag is het dan eindelijk zover!! We vertrekken voor 5 weken naar Azië. Vrijdag 18 maart om 14.45 uur vertrekt onze eerste vlucht van Amsterdam naar Doha. Op Doha hebben we dan 3 uur overstaptijd voor onze tweede vlucht naar Bangkok! Zaterdag 19 maart om 12.00 uur lokale tijd landen we in Bangkok. Vanaf het vliegveld kunnen we meteen naar ons hotel die we voor de eerste 2 nachten vast gezet hebben. Vanuit daar bekijken we per dag waar we zin in hebben en waar we naartoe willen! Laat het nu maar gauw vrijdag zijn want wij hebben er zin in!!

Via deze blog willen we jullie op de hoogte houden van onze reis. We zullen proberen iedere week een stukje en wat foto's te plaatsen :)

Groetjes Melvin & Melissa

image1

1. Danny de Ruijter:
    11 maart 2016
    Ben wel een beetje jaloers ... Kan ik niet in de koffer hahahaha
  2. Debby:
    11 maart 2016
    Ik vind het knap hoor, dat jullie dit gaan doen!!! Heel veel plezier en pas goed op elkaar!
  3. Cathy van der Vliet:
    12 maart 2016
    Heei lieverds,

Heel veel plezier en ik hoop veel leuke en gezellige berichten te lezen op de blog!

Liefs!!!!!
  4. Jennifer Manuputty:
    12 maart 2016
    Super gaaf dat jullie samen dit avontuur gaan beleven.
    Heel veel plezier.

Liefs Jennifer
  5. Emmy:
    18 maart 2016
    Hoi Hoi,eindelijk het is vandaag de dag....ik wens jullie een fantastische reis toe.en ik ga jullie site volgen leuk.
  6. Marcel serlier:
    22 maart 2016
    Zelfs 15 bath is te duur voor ze hihihi maar ook dit is weer een leuk verhaal voor later.
    Zo nu op naar de volgende plaats.